Alexandra - något jag alltid kommer att minnas

Minnen återkommer. Tillfällen och bilder. Citat. Människor! Det här är personer från min f.d skola. Dessa människor kommer jag förmodligen alltid minnas. Jag kommer minnas bra och mindre bra dagar. Stunder. Fina ögonblick. Hemska tillfällen. Men framförallt kommer jag minnas de här människorna som glädjen själv. De har gett mig så mycket. Vissa lärde mig vad jag ska avstå ifrån, andra lärde mig vad som är värt att kämpa för. Många är fina vänner som jag hoppas hålla kontakten med resten av livet. Ni var en del av mig under många många år. Jag har lärt mig mycket under de här åren och utvecklats enormt. Jag slutade inte nian med en klump i magen. Jag slutade med kärlekina för mina närmsta vänner, vänskapsband som jag vet att jag kommer hålla. För så är det. Nu håller jag kontakten för att jag vill, inte för att jag måste. Jag tycker om er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback