Alexandra - Glad midsommar

Imorse vaknade jag hos Karro, strosade runt där en stund efter att hon dragit, sen gick jag hem. Fixade min systers och hennes kompis Amandas hår! Fin fina tjejer :') Även jag har lockigt hår (a) tack vare super K!
Just nu väntar jag på att Simons familj ska hämta upp mig, vi ska nämligen iväg några familjer to a place where many people are happy.... Midsommarstångfirandet eller vad det nu kallas! Vädret är inte på topp, men det är iaf bättre än det varit de senaste dagarna! Som tur är har jag jobbat dåååå. Yeeeeesbox.




PUUSSS


Kommentarer
Postat av: -Cajsa (Fotoblogg)

HejHej hallå!



Snälla hade varit väldigt gulligt om du hade lust att rösta på min bild, Tack snälla i såfall :) Om du

redan har lagt en röst innan kan du göra det igen tycker jag. haha :)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=53

2011-06-24 @ 19:50:35 / URL: http://cajsaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback