Ellinor - double0- 2

enligt planerna (vädret) kommer jag om 2 veckor nog kunna åka moppe. eller lära mig snarare {nedräkningen börjar nuu}
(och jag veet förresten redan att ni är väldigt exited för min skull, så lägg inte massa onödig energi på att kommentera)

nejmen a.llv.a.rligt nu. Det var *.* på tiden, har väntat i typ 1 år nu.

En Ellinor för nästan exakt ett år sedan,
man kan se ovisheten i hennes blick.
här är hon helt ovetande om vilket helvete hon har framför sig när det gäller moppe kortet, moppen, moppebajset..

iaf, intressesmurfar; anteckna - bilden togs 13/3-2010 - wow o.o the little mind-readern som jag tydligen är idag vet igen redan vad ni tänker, jag kan inte heller bestämma mig om jag är hetare nu eller då.


anYwAy.
'lyssnar på skön musica nu, vill inte sova . inte än iaf ;d

har lust att verkligen live the life,
det här med att ruttna är inte min grej.
och alltså, skolan bidrar inte till ruttningen. den fungerar bara som en väldigt dålig ursäkt.
skolan fungerar bra, eller alltså jag skulle kunna göra bättre men det är inte min poäng. min poäng är att skolan inte ska användas som ursäkt ;p typ.. hehhe
hahah, aahh... :)

Ääh, vi seEes

god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback