Ellinor - 22.04

Tjenare!
Idag började jag min dag med att göra Frida besviken och sköt upp vår shopping till imorgon.

Sen har jag, ehm. AAH, rumphål! jag har inte gjort någonting idag.
Borde ha pluggat men, hm. nej.

Nu måste jag faktiskt skäpa mig, Marre sa förut att det var lite mer än.. vad var de, typ 60 skoldagar kvar till sommarlovet?
Sick! Blir grymt stressad, men längtar ♦

Fast ska bita ihop, ta mig igenom 9:an. hålla betygen, klara np:en. heh, stora områden. stora saker.
eller kanske inte, men det är vad som händer iaf.

Som det är nu känns det som om jag bara går bakåt, det går bara sämre och sämre.
Behöver något som pushar, motivation liksom. sweet, sweet motivation



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback