Ellinor - IcA

ursäkta? peerdóon?
vaa lixom?

????

även om det är en sådan där grupp som ska vara sådär äckligt obvious så det inte finns ord (som jag brukar tycka är kul)
blir jag ändå annoyed.

Hur tänker de?
Vad tror de egentligen?

Ääh, orkar inte tänka på det. till bättre saker,
har ni sett den där nya ica reklamen? den (ica reklamen) som härmar den där andra (chokladreklamen)?
med en "tajt tidsplan" och "tar en stund för mig själv", känner ni igen?
Iaf, ica måste väl liksom betala det där andra märket för att få göra så.
Fast egentligen, båda kan ju tjäna på det. både ica och choklad företaget. det blir ju reklam för båda. Det blir väl jämnt då liksom.

ahaha, varför bryr jag mig? är nog trött.
behöver sova, hade nog behövt gått och lagt mig för ett tag sen. bajs.
måste lära mig lägga mig tidigare. bajs.
Np i kemi imorgon. bajs, bajs. på allt.

Om det inte vore för en viss person (hahah) skulle jag typ gått och lagt mig för ett tag sen
vilket kanske hade varit positivt.
aja,
här får ni iaf ica reklamen för att (antagligen) efter min heta diskussion med mig själv är ni antagligen fast och döör snart av åtrå om ni inte får se den reklam snutten.
Så, varsågod
. som er life saver länkar jag den till er. varsågoda. för andra gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback