Ellinor - 13.15

tjabbatjena!
Idag, såsom varje dag är ett mysterium. Vad skall jag göra?
Det finns biljoner, miljoner, miljarder med möjligheter. Vad ska du göra idag?

Jag tog iaf nyss en snaabb dusch efter att ha "tränat" igår, gjorde några situps klockan halv 1 igårkväll.
Så pumpad är jag.

OCH NU!
skall jag gå på en promenad, för att få lite frisk luft.
härligt, härligt!

Lite senare ikväll kommer Anna, ska bli najs. Vi planerar att göra egna snickers och typ.. äta dem.
Kanske någon film, lite babbel och något annat ätbart kommer förekomma. får liksom see.

Sen om ni har tid och lust kan ni ju få se här nedanför några av
världens snyggaste, sexigaste, smexigaste dykare.
nämligen mig
och Frida förstås

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback