Frida

Idag hade vi NP i kemi, labben den här gången då. Det gick bra och den var ganska enkel (dock är det ju möjligt att jag, när det kommer till skrivdelen, missuppfattade allt och det var därför det flöt på så bra, haha... Fast jag tror att det var så att jag helt enkelt var grym! Hehehe).

Idag på väg hem från skolan stötte jag förresten på en kille i sån där lagom sexig militäruniform! Killen var också lagom sexig, hihi ^^. Jag undrade dock vad han gjorde utanför skolan...
Wellwell, eftersom att jag för tillfället nördar de här låtarna så kan jag inte låta bli att lägga upp dem på bloggen...
blink-182 – All The Small Things
Good Charlotte – I Just Wanna Live

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback