Frida - Jag drömde att jag var ledig

Jag har kommit på en väldigt bra förklaring till att man kommer sent till skolan! Eller kommit på och kommit på, hade jag kommit för sent idag hade det faktiskt varit den riktiga anledningen! Nåväl, vad jag drömde är en lång historia men bl.a. så drömde jag att min lärare sa att jag kunde vara ledig idag (missuppfatta mig inte när jag säger att jag drömde om min lärare... Drömmen utspelade sig liksom i skolan)!

Hursom, när jag vaknade på morgonen så trodde jag verkligen att det var sant och tänkte "Äh, Stefan sa ju att jag kunde vara hemma" så jag stängde helt enkelt av klockan. Tyvärr som tur var vaknade jag igen tjugo minuter senare och insåg att jag inte alls fick stanna hemma... Kan ni ana hur besviken jag blev??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback