Alexandra - pys

Nu har jag skrivit klart min slöjd utvärdering. Har även tittat igenom ala bal-bilderna som Fanny tog. Åh vad fina alla var! :) Sitter nu och tänker att jag ska ta mig an mitt lilla special arbete samtidigt som dom snackar om bajs på radion..? He he, men det gillas. Fast nu bytte dom till hångel. Reklam idag är allt bra konsigt.. ♦

Imorgon är sista dagen innan lov. Ska bli super skönt! Vi är några som kanske drar ut med Emmas båt på kvällen och myser, så det kan ju inte börja bättre! Ayaaaaa, nu ska jag ta tag i mitt sista arbete för i år (a) Men först lite bilder från en båtresa med Emmas båt förra året! :)






PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Faan att ja missar de:(

2011-05-31 @ 19:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback