Deborah

hELlU
Igår var jag på jobbet, hade match och kom hem fett trött sov ungefär 3 timar sen när klkockan blev åtta ringde krille och frågaed efter fest, men jag visste inte någon sen hon bah kolla ut och se om det finns någon i ditt område. HAHAHA OMG VILKEN CHOCK JAG FICK! hahah det var värsta festen i lokalen, haha lol så ja, krille och anna  party crasha den x)
En fråga bara: Varför ska tjejer bli slampiga när det är halloween??
Sen blev vi utslängda... Men vi gick till en annan fest i Viksjö :)
Min lördag blev bäst! <3

Idag ska jag nu till kyrkan för att kolla på salina och alle när de sjunger i kyrkan, sen kmr jag säkert umgps med dem efter elr nåt, kanske ska plugga alite sen oxå -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback