Deborah- Min dröm...

Min dröm just nu skulle vara att få sova ut all min trötthet en hel natt. Inte behöva gå upp på morgonen för att behöva plugga eller att behöva gå till skolan. Och snart blir den sann för om en dag får jag lov.
YEESSS MOTHAFUCKA YEEEESSSS :D :D :D
Men jag har prov, inlämmning och redovisning veckan efter -.-
Jag längtar så jävla mycket till lovet, de mr hända så mycket men ändå inte..
Imorn ska jag och klassen inviga det genom att gå på bio, sen dagen efter sa jag till upsala kanske? Sen på måndag ska jag och elli ha Fettiskväll <3
Sen på onsdag ska jag gå på RIHANNAS KONSERT och på torsdag en fest <3
Men imorn har jag tyska prov på 2 timmar så min kväll kmr bara vara tyska :) Käärreeelllk till tyska.. elleR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback