"Löften överallt" ej menat som tonårsnojigt - eftersom jag är ju 18+

hej.

tonåren är över, livet rullar på. osvosv. HEJ SARA. och ni andra. 

 

 

En stor del av min tonår bestod utav, med försök att inte få det att framstå som patetiskt och deprimerande, ändlösa timmar vid datorn och teven.

(nice try..!)

And I would do it all over again. elleR? jag vet inte..

 

Kollade iaf lite på "Familjen Holstein-Gottorp" sista avsnitten idag (5 sista för att vara ärlig) (Tack Sara)

lol det var roligt, kul kväll liksom Ellinor, kul kväll. Gosh måste träna, och sluta äta så mycket. FOKUS. 

HAR INTE SÅ MYCKET ATT SÄGA.

MEN

fortsätta skriva här då och då kanske? speciellt för mister Saras skull, borde gjort det till dig som 18 års present. JA! nästa år, eller detta.  

¡Återkommer!

shiet vad jag är bra på presenter i vilket fall. *if you know what i mean* (fri tolkning)

note to self; fortsätta ha en awesome humor. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Inte Sara...

Jag skrattade, tack
#creepy#minförstahashtag#gillardet#litejobbigt#medtangenterna#kännssomjaggörfel#killme#now

2013-03-19 @ 23:32:07
Postat av: Lollo

Hahaha Elli!

2013-03-20 @ 14:35:01
Postat av: ellinorbitch

kärlek till er båda <3

2013-03-20 @ 15:07:30 / URL: http://toksik.blogg.se%20%28jao%29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback