Tja internet

HEj bloggisen ( lol )
 
Verkar som toksik har kommit i liv igen :D
 
Tänkte skälla lite på en miss ellinor brändefors, KÄRLEK ÄR INTE GAY!
Det som  är gay är alla fega människor som inte säger vad de tycker om en person och inte vågar gå framåt. ( Ja det stämmer in på mig) och vårt försvar är att tiden löser allt. lol. 
 
Men tillbaka till det elli skrev, vår barndom måste ha varit den bästa! Tänk alla minnen vi har från sleepovers, fettis, hela grundskolan, våra fester, våra resor, busplingningar, påsk kärringsrundor, när vi skulle bada varje dag i en vecka under ett sommarlov, alla de gångerna vi cyklat till görveln, första fyllan.... Jag kan fortsätta, min poäng är att livet leker
 
Idag ska jag, emma och tobbe till love iaf :D 
 
peace out mothafuckers
De kallar mig komikern/// Deborah

Kommentarer
Postat av: Ellinorbitch

du behövde ha med serien debill hahah -.-

2013-03-23 @ 17:45:24
Postat av: -||-

jag gillar det, ofc

2013-03-23 @ 17:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback