Really, Bob? This again?

Vilken mångsidig uppdatering, sade de om mina inlägg förr. Som det är nu har jag däremot ingenting att svara på det.
 
Föruom att pojkar är till och från en stor passion i mitt liv är jag också bisexuell.
 
Det är definitivt vad jag definierar mig själv som. På tal om att vara mångsidig alltså. I dessa tider vi lever i känner jag att jag dessutom inte har något val. Att dock erkänna det ska tydligen vara en stor grej. Man kan säga att man är öppen, nyfiken och så vidare och så vidare. 
Men att vara bisexuell, det är väl lite skämmigt ändå? Hursomhelst, alla tror jag är lesbisk nu. Det kanske jag är också.
#I'm confident about my sexuality.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: faggot

That's pretty funny

Svar: ye
ToKsik

2014-04-30 @ 14:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback