2013-06-22 + x antal dagar = idag

Allvarligt talat - min fantasi är lika torr som min pussy för tillfället. 
 
Hur skriver man?
Snälla, kom på något tråkigare - 
Mm, tänkte väl det :)))))
 
Hur som helst. Bryter Ellinors bloggningsflow genom att trycka in ett cringit inlägg själv. Det var ett tag sedan.
Efter nästa vecka ska jag bli en riktig livsnjutare. Jag ska leva fram tills att jag får nog helt enkelt. "Sprit, cigarrer och prostituerade".
 
Nedräkning inför sommarens Emmaboda börjar också idag. Hoppar studenten och snabbspolar fram till de smaskiga detaljerna istället. 76 dagar kvar. Det är inte så farligt - vi är ju fria större delen av dem.
Sexy sushi spelar i år mannar. Wat, say again? 
We are trippin', we, we, are trippin'

Kommentarer
Postat av: Anonym

ye that's pretty sweet

2014-05-07 @ 23:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback